دانلود آهنگ جدید هوروش باند ( گروه هوروش ) تیتری که در روزهای آینده بیشتر آن را خواهید دید. هوروش باند فعالیت رسمی خود را از هفته آینده با انتشار اولین آهنگ خود آغاز خواهند کرد.

مسعود جهانی + مهدی دارابی = هوروش باند

دانلود آهنگ جدید هوروش باند

دانلود آهنگ جدید هوروش باند

 

مطلب زیر  خبری در مورد شروع رسمی فعالیت هوروش باند است که در اینستاگرام حمید فریزند منتشر شده است.

دوستان عزیز تا چند روز دیگه ( کمتر از ده روز انشاالله ) اولین قطعه از موزیکهای گروه( هوروش باند ) رو میشنوید که به نوعی اولین اثر مسعود جهانی شناخته میشه ، این گروه متشکل از مسعود جهانی و مهدی دارابیه ،بنده هم افتخار تهیه کنندگی و مدیریت گروه رو دارم ، صدابرداری قطعات مهدی آذر عزیز ،طراح لگو اختصاصیِ گروه مجید فرهبد عزیزه که تو کارش بینظیره . ملودیها ساخت مهدی دارابی و مسعود جهانی و ترانه ها از آرش ap و بنده ، سبک موسیقی این گروه ، تلفیقی از موسیقی سنتی ایرانی و هیپ هاپه با کلام امروزی ، سبکی کاملا متفاوت با تمام موزیکهاییه که تا امروز شنیدین .

با توجه به مطالب منتشر شده درصفحه اینستاگرام شخصی آقای حمید فریزند باید منتظر شاهد کارهای خاص و جدید از هوروش باند باشیم . گروهی متشکل از دو خواننده جوان و محبوب و همچنین کادری کاملا حرفه ای و مجرب در تمامی زمینه های موسیقی ، که مطمئنا با همکاری هم می توانند ترانه و آهنگهایی به یاد ماندنی برای دوستداران موزیک ایرانی از خود به یادگار بگذارند. در آینده خبرهای بیشتر و بهتری از هوروش باند خواهید شنید.برای دانلود آهنگ جدید هوروش باند و کارهای آتی هوروش باند با وبسایت تک موزیک همراه باشید .

 تکمیلی :

دوستان عزیز مجوز نشر اولین قطعه از موزیکهای گروهمون ( هوروش باند ) صادر شده و در حال ساخت تیزرِ تصویری این موزیک هستیم که مهدی آذر عزیز داره تلاشش رو انجام میده که زودتر این مهم اتفاق بیافته ، در مورد سبک گروه همانطور که گفته شده ( تلفیقی از موسیقیهای سنتی وهیپ هاپ ) این گروه متشکل از مسعود جهانی و مهدی دارابی ، با مدیریت حمید فریزند ، شرکت آوای مهر میهن هم زحمت اخذ مجوزهای لازم برای نشر این اثار رو به دوش میکشه ، مطمئن باشید با فضای جدیدی در موسیقی روبه رو خواهید شد ، خیلی زود مهمون دلاتون میشیم ❤️❤️❤️
تا چند روز آینده اخبار بیشتری در مورد کارهامون توسط خبرگزاریهای معتبر در اختیارتون قرار میگیره ، تاخیر در پخش اثار به دلیل این بود که با تمام قدرت شروع کنیم ،
سبک موزیکهای هوروش باند سبکی کاملا متفاوت با موزیکهاییست که قبلا از بنده به گوشتون رسیده
دوستدار شما ، مهدی دارابی


پخش آنلاین آهنگ

کد پخش برای وبلاگ ها
لینک کوتاه مطلب
14 ژانویه 2017 1
نظرات

ا امین

منتظریم بی صبرانه

7 سال پیش
دانلود آهنگ جدید | تک موزیک
دانلود آهنگ های فوق العاده زیبا و جدید قشنگ