سینا درخشنده خواننده پاپ زادۀ ۳۰ شهریورماه سال ۱۳۷۰ در شهر شیراز، از جمله خوانندگان جوان و خوش آتیه کشور اسـت. سینا درخشنده کـه نام اصلی ایشان رضا می باشد. از حدود ۱۷سالگی سعی در قدم نهادن در مسیر موسیقی داشته و فعالیت های خودرا آغاز کرده اسـت. وی با ترانه هایی کـه می سراید دل هر عاشقی رابه شادابی می آرود و فعالیت حرفه ای خودرا از سن ۱۷ سالگی آغاز کرد.

سینا درخشنده

شروع فعالیت

فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ وقتی ۲۰ ساله بود با نواختن ساز آغاز کرد
کم کم در مدت سه سال شروع به تولید چند ترک کرد که بازتاب چندانی نداشت برا همین مجبور شد فعالیت خود را قطع کند تا مشکلات موسیقی خود را برطرف کند

 

بـه گفتۀ دوستانش او در دورانی کـه تحصیل میکرد حواس و تمرکز خود رابه آهنگ و گیتار می‌گذارند. بنا بـه گفته دوستانش در کلاس بـه درس گوش نمیداد و آن قدر استعداد داشت یک روز در زنگ تفریح برای معلم و هم کلاسیان ترانه و گیتار می زد ودر این زمینه خیلی استعداد بی نظیری داشت و خدا شکر همین طور استعداد و علاقه خودرا با جدیت و پشتکار زیاد ادامه داد و یکی از خوانندگان بزرگ ایران تبدیل شد.

آهنگ سینا درخشنده

ازدواج سینا درخشنده

سینا درخشنده فعلاً ازدواج نکرده و مجرد اسـت بعضی از کانال ها با سوءاستفاده از عکس هوادارانش تیترهای سینا درخشنده و همسرش را روی عکس های منتشر کردند کـه صحت ندارد.

لیست آهنگ های که سینا درخشنده خواننده است

= دلدار

= نیمه گمشدمی

= یار همیشگیم

= نگو بم هیس

= تـو طاقت نداری

= می شنوی حرفامو

= مگه هرکی هرکیه

= خیال تـو

= کنارتم

= هوای تـو

= عشق مـن

= بد تـو فکرتم

= بازیچه

= آغوش

= حال ناب

= کوک حالم

دموی موزیک ویدیوی سینا درخشنده به نام حس قشنگ تقدیمتون میکنیم این آهنگ بسیار عاشقانه است و ارامش بخش هستش امید وارم خشتون بیاد

======


لینک کوتاه مطلب
16 ژانویه 2019 0
نظرات

دانلود آهنگ جدید | تک موزیک
دانلود آهنگ های فوق العاده زیبا و جدید قشنگ