دانلود آهنگ های مسعود صابری از رسانه تک موزیک

Download Full Album Masoud Saberi

کامل ترین آهنگ های مسعود صابری برای اولین بار از تک موزیک

دانلود آهنگ جدید مسعود صابری سجاده

دانلود آهنگ جدید مسعود صابری دلبر

دانلود آهنگ جدید مسعود صابری طعم جنون

دانلود آهنگ جدید مسعود صابری دلتنگی

بیوگرافی دکتر مسعود صابری به صورت اختصاصی از تک موزیک

دکتر صابری متولد ۱۳۵۷، ورودی ۱۳۷۵ پزشکی دانشگاہ علوم پزشکی شهید بهشتی
سال هشتادو دو بعد از فارغ التحصیل از پزشک عمومی سه سال در مناطق محروم استان چهار محال خدمت پزشک عمومی و مسئول مرکز بهداشت بودم، سال هشتاد و شش وارد دورہ تخصص ارتوپدی دانشگاہ علوم پزشکی شهید بهشتی شدم سال نود از این دورہ با بورد تخصص فارغ التحصیل شدہ و در همان سال در استان قزوین مشغول به کار درمانی شدم، و در سال نودو سه به تهران آمدم و دورہ ای بعنوان هیئت علمی دانشگاہ بقیت اله و سپس در دانشگاہ علوم پزشکی شهید بهشتی مشغول هستم، ماحصل این دوران انجام بالغ بر ششصد عمل جراحی ارتوپدی در سال بودہ است که قسمت عمدہ فعالیت روی شکستگی ها ی اندام و لگن و تعویض مفصل بودہ۔

سال پیش که «اکسیر» روی آنتن شبکه سه رفت کارشناس برنامه خیلی زود به چشم آمد. دکتر مسعود صابری متخصص جراحی مغز و اعصاب است اما اکت و بیان او با تمام دکترهایی که تا به حال به تلویزیون آمده اند، فرق دارد. او جلوی دوربین راحت است و در مقابل مجری انرژیکی چون فرزاد حسنی کم نمی آورد. برای اجرای بهتر در «اکسیر» کلاس بازیگری رفته است.
دکتر مسعود صابری علاوه بر کلاس های بازیگری، یک آلبوم موسیقی هم روانه بازار کرده است. وی در خانواده ای بزرگ شده است که با هنر آشنا هستند٬ رسول صدرعاملی پسر خاله اش می باشد. او دراین باره می گوید:
من اول پزشک شدم و بعد به سمت هنر رفتم. علی سرتیپی (تهیه کننده سینما) دایی من است و رسول صدرعاملی (کارگردان سیما)، پسرخاله من. از دوران نوجوانی من بین هنرمندان بزرگ شده ام و با این قصه بیگانه نبودم. از طرفی چون در دوران دبیرستان قاری قرآن بودم صدایم تقویت شد و به سمت موسیقی رفتم.
جالب است بدانید که من سال ها آرزو داشتم که برنامه بسازم که هنرمندان بیایند و در مورد بیماری ها با هم صحبت کنیم. حالا تمام آن ایده آل های ذهنی من در اکسیر به حقیقت پیوسته است.

خانواده هنری
من اول پزشک شدم و بعد به سمت هنر رفتم
علی سرتیپی (تهیه کننده سینما) دایی من است و رسول صدرعاملی (کارگردان سیما)، پسرخاله من، از دوران نوجوانی من بین هنرمندان بزرگ شده ام و با این قصه بیگانه نبودم. از طرفی چون در دوران دبیرستان قاری قرآن بودم صدایم تقویت شد و به سمت موسیقی رفتم

آرزو
من سال ها آرزو داشتم که برنامه بسازم که هنرمندان بیایند و در مورد بیماری ها با هم صحبت کنیم. حالا تمام آن ایده آل های ذهنی من در اکسیر به حقیقت پیوسته است

 

تو اینستاگرام طبق عکس ارسالی از مسعود صابری یکی از پر سابقه ترین لایک های جهان رو داشته !!!

آیا حق مشهور شدن رو نداشت !!!!!!!!!


لینک کوتاه مطلب
29 می 2018 0
نظرات

دانلود آهنگ جدید | تک موزیک
دانلود آهنگ های فوق العاده زیبا و جدید قشنگ