دانلود آهنگ های پازل باند از رسانه تک موزیک

Download Full Album Puzzle Band

کامل ترین آهنگ های پازل باند برای اولین بار از تک موزیک

به صورت اختصاصی از تک موزیک

دانلود آهنگ جدید پازل باند دلداده

دانلود آهنگ جدید پازل باند کار دادی دستم

دانلود آهنگ جدید پازل باند معشوقه

دانلود آهنگ پازل باند و حمید هیراد دلارام

دانلود آهنگ پازل باند به شرطیکه

دانلود آهنگ جدید پازل باند به سرم زده

دانلود آهنگ پازل باند شرطیکه

دانلود آهنگ پازل باند خدا به همراهت

دانلود آهنگ جدید پازل باند دنیامیا

دانلود آهنگ پازل باند نگم برات

دانلود آهنگ پازل باند یادم نرفته

دانلود آهنگ پازل باند حرف بارون

دانلود آلبوم پازل باند قایق کاغذی

دانلود آهنگ پازل باند کم کم

دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام Memorable Medley 2 2018

دانلود آهنگ جدید پازل باند محشر

دانلود آهنگ جدید پازل باند هستی

بیوگرافی گروه پازل باند

نام:گروه پازل Puzzle Band
سبک (ها):پاپ
سال های فعالیت:۱۳۹۰ تا کنون
اعضای کنونی:علی رهبری و آرین بهاری
اعضای پیشین: مهران عباسی

شکل گیری گروه پازل باند

گروه پازل یا پازل باند Puzzle Band یک گروه موسیقی پاپ ایرانی است که ابتدا اعضای آن را علی رهبری، آرین بهاری و مهران عباسی تشکیل می دادند که در ادامه، با جدا شدن مهران عباسی، به گروهی دونفره تبدیل شد.
آغاز فعالیت پازل باند

این گروه فعالیت خود را از آبان ماه سال ۱۳۹۰ شروع کرد. این گروه با هدف ایجاد سبکی نو در موسیقی پاپ کشور کار خود را شروع کرده و در سال ۱۳۹۵ آلبوم اول و دوم خود را منتشر کرده است.

بیوگرافی علی رهبری پازل باند

علی رهبری در سال ۶۲ در امیر آباد شمالی تهران به دنیا آمد. و فعالیت خود را به صورت جدی از سال ۱۳۷۵ آغاز کرد. ایشان ابتدا موسیقی را به صورت آکادمیک نزد اساتیدی چون لقای حقی، علی فخاریان آموخت . و در ادامه با توجه به علاقه شدیدشان به ساز پیانو مشغول به فراگیری این ساز نزد استادان مرادیان ، ناصحی و امیر حسین بروشکی نمود. بعد از مدتی ، پس از تجربه چند تنظیم ارکسترال جهت کنسرت و اجراهای مختلف شروع به فراگیری سازهای الکترونیک و نرم افزارهای موسیقی کرد. حساسیت و جدیت وی در کارهایش زبانزد اطرافیانش می باشد. هدف اصلی علی رهبری در این راه خوانندگی بود. و تمام این مراحل را به نوعی پرورش این نعمت در وجود خویش می دانشت. در نتیجه پس از اجراهای زنده و کنسرت هایی در پردیس و فرهنگسراهای مختلفی اعم از : شفق ، بهمن ، اندیشه ، خاوران و ….،، پس از گذراندن مراحل اخذ مجوز استودیو شروع به ساخت و تنظیم کارهای خود در استودیوی شخصیشان ( نوبل رکورد ) نمود و با توجه به داشتن صدایی گرم و دلنشین و تشویق اطرافیان، شروع به جمع آوری آلبوم اول خود نمود. وی در حال حاضر در استودیوی خویش واقع در محدوده غرب تهران به همراه مهران عباسی ، آرین بهاری و علیرضا رشیدی مشغول به ادامه فعالیت خود میباشد. علی رهبری خواننده و آهنگساز گروه پازل دارای تحصیلات آکادمیک موسیقی است که در حال حاضر در این گروه کلیه ملودیها و اشعار را نظارت میکند و خوانندگی گروه پازل را بر عهده دارد . از جمله کارهایی که علی رهبری قبل از عضویت در گروه پازل انجام داده است : مدیریت استودیو نوبل ، سرپرستی ارکستر خوانندگانی همچون مازیار عصری ، حمید حامی ، مهران احراری و … همچنین تنظیم قطعات معروفی همچون : علی عبدالمالکی – دلم و …. را می توان نام برد.

بیوگرافی آرین بهاری

آرین بهاری متولد ۲۹ مرداد ماه سال ۱۳۷۰ است و از سال ۱۳۸۸ فعالیت موسیقایی خود را آغاز کرد. وی در ابتدای فعالیت خود همچون چندی از افراد بدون مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد کار می‌کرد تا زمانی که با همکاری علی رهبری و مهران عباسی گروه پازل را تشکیل دادند. در حال حاضر او تنظیم کننده گروه پازل است که در کارنامه خود تنظیم‌های و ریمیکس‌های بسیاری خارج از حیطه گروه خود را بر عهده داشته‌است. آرین بهاری مسئول تنظیم و میکس و مسترینگ آهنگ هاست، وی همزمان پیانیست ماهریست. یکی از کارهای او این است که ملودی و ریمیکس‌های خود از قطعات پازل بند را در کنسرت‌های این گروه پخش می‌کند.

بیوگرافی مهران عباسی

مهران عباسی ۵ مهر ۱۳۶۳ در تهران متولد شد از سن ۶ سالگی علاقه خود را به موسیقی الکترونیک دنبال کرد. جهت تکمیل دوران راهنمایی به مدرسه خوارزمی تهران نقل مکان کرد و در تهران فعالیت موسیقی خود را آغاز کرد. در سال ۸۳ با آشنایی با کوشان حداد (عضو گروه اشکان و کوشان) گروه نئورین را تأسیس کردند. پس از شرکت در ۴ مسابقه بین‌المللی موسیقی الکترونیک ۴ رتبه جهانی (به ترتیب مقام نهم و چهارم و دوبار مقام اول را از پنج قاره) کسب کرد. در سال ۲۰۱۰ به‌طور رسمی عضو تیم نرم‌افزاری Image Line Audio شد و به‌طور رسمی عضو طراحان صدا و تنظیم کنندگان اختصاصی کمپانی شد. او در پروژه هارمور به عنوان طراح صدا فعالیت کرده‌است. سبک مهران عباسی با دیگر تنظیم کننده‌ها متفاوت بوده و سعی کرده با تلفیق موسیقی هوس و ترنس و الکترونیک، قالب فارسی را در آن بگنجاند تا اصلیت این سبک از بین نرود غالباً از ملودی‌ها و ریتم‌های روز دنیا استفاده کرده که مورد توجه مخاطبان ایرانی قرار گرفته‌است.


لینک کوتاه مطلب
23 می 2018 0
نظرات

دانلود آهنگ جدید | تک موزیک
دانلود آهنگ های فوق العاده زیبا و جدید قشنگ